Cele mai eficiente metode de slabire

Cele mai eficiente metode de slabire

 Dieta este, probabil, unul dintre cele mai rostite cuvinte de către femeile din întreaga lume. Cine nu îşi doreşte să arate bine, să fie slabă, tonifiată şi frumoasă?

Am făcut, aşadar, un TOP al celor mai eficiente metode cunoscute până acum!

Famisoo va ofera in acest articol 10 sfaturi alimentare pentru un corp de invidiat.

1. Inainte de a ceda in fata unei pungi cu cipsuri sau altei tentatii constand in calorii „goale”, pentru ca iti este foame sau pofta, bea apa. De cele mai multe ori senzatia de sete este disimulta in senzatia de foame.

2. Daca nu poti sa rezisti unei gustari dupa cina, alege o combinatie care sa nu-ti aduca mai mult de 100 de calorii. Un mar, o bucata de mar si o lingurita de unt de arahide, un iaurt simplu cu fructe inghetate si un strop de miere, 10 migdale.

3. Fa-ti o pofta pe zi, chiar daca esti la dieta. Este bine pentru moral si te mobilizeaza sa-ti respecti dieta. Secretul sta in aceea ca „abuzul alimentar” trebuie sa fie in cantitate mica – o gogoasa, doua bomboane, o prajitura mica si, foarte important, sa mananci foarte incet, savurand.

4. Mai multe mese pe zi, ideal 4-5. In felul acesta iti poti tine sub control si pofetele alimentare si foamea. Orele ideale sunt: micul dejun la 7.00, gustare la 10.30, pranz la 13.00, a doua gustare la 15.30, cina la 18.30.

5. Mananca proteine la fiecare masa, pentru ca acestea te ajuta sa faci fata senzatiei de foame. Cele mai bune alegeri: carne slaba, oua, iaurt, branza, soia si produse preparate din soia, nuci, fasole boabe.

6. Condimenteaza mancarea. Beneficiile sunt duble: condimentele imbunatatesc gustul alimentelor si determina apartitia senzatiei de satietate mai repede, ceea ce inseamna ca vei manca mai putin. In plus, sunt beneficice sanatatii.

7. Tine mereu la indemana alimente sanatoase daca vrei sa rontai. Tine in congelator legume si fructe, pentru ca in orice moment sa-ti poti pregati o masa sanatoasa.

8. Combinatia ideala este o parte paste fainoase, doua parti legume. In ceea ce priveste painea, limiteaza-te la o felie la fiecare masa. Alege mereu faina integrala.

9. Nu sari niciodata peste masa de dimineata, acaesta fiind temelia oricarei diete care urmareste scaderea in greutate.

10. Asigura-te ca alimentele consumate iti aduc aportul zilnic necesar de fibre. Femeile au nevoie de 25 de grame de fibre zilnic, in timp ce barbatilor le trebuie 38 de grame. Surse bune de fibre sunt ovazul, fasolea, cerealele integrale, fructele si legumele.

Daca ti-au fost de ajutor sfaturile noastre urmareste-ne pe social media.

Facebook- Famisoo Clinic&Academy

Instagram: Famisoo_Clinic

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Continuând să navighezi pe site, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Mai multe informații

Cookie-urile de pe site sunt automat setate ca active pentru a îți oferi cea mai bună experiență de navigare. Continuând să navighezi pe site, fără să schimbi setările pentru cookie-uri sau apeși pe butonul "Accept", ești de acord cu folosirea cookie-urilor.

Închide